گریس پمپ بادی در بومهن ( فروش )

Air pump grease-1
Air pump grease-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


گریس پمپ الکتریکی که به آن گریس پمپ اتوماتیک نیز گفته میشود حرفه ای ترین مدل گریس پمپ میباشد و بیشتر مصارف صنعتی دارد. قیمت گریس پمپ برقی از سایر گریس پمپ ها بیشتر است. و به دلیل تکنولوژی های پیشرفته تقسیم موادش تنها شرکت های بزرگی نظیر لینکولن، گراکو، دراپسا و SKF آنها را تولید میکنند. در کارخانه جات صنعتی که چندین لاین مونتاژ و تولید در حال فعالیت هستند، میتوانید از گریس پمپ برقی است.فاده کنید. زیرا دارای چندین خروجی هستند و میتوانید با است.فاده از واحد کنترل تعیین کنید که هرکدام از خروجی ها چه مقدار گریس را تزریق نمایند.

گریس پمپ بادی همان گونه که از نامش پیداست با نیروی باد کار میکند و به آن گریس پمپ پنوماتیک نیز گفته میشود. گریس پمپ های بادی دارای انواع مختلف با کاربرد های متفاوت هستند و در صنایع گوناگونی مورد است.فاده قرار میگیرند. گریس پمپ های بادی با مشخصات مختلفی تولید میشوند و به دسته بندی های گریس پمپ بادی، گریس پمپ بادی سطلی، گریس پمپ بادی بشکه ای و گریس پمپ بادی دستی تقسیم بندی میشوند.

گریس پمپ بادی یک ابزار ایده آل برای تزریق گریس میباشد و در میان صنعتگران بسیار محبوب است. زیرا فرآیند تزریق گریس را وارد فاز جدیدی کرده تا هرکسی بتواند در کمترین زمان بهترین کارایی را داشته باشد. در گذشته که گریس کاری با دست انجام میشد مشکلات متعددی برای اپراتور به وجود می آمد و در انتها نیز بعضی از قسمت های مهم تحت پوشش قرار نمیگرفتند.



( فروش ) های دیگر در بومهن