گوشه یاب و مرکز یاب در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Corner finder and center finder-1
Corner finder and center finder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


سالها حضور در بازار ابزار تهران، تامین ابزار و تجهیزات بزرگترین کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران و همچنین تامین کالای تعداد زیادی از ابزار فروشی های سراسر کشور، گوشه ایی از فعالیت های کالای فنی تا به امروز بوده است.، اما فراهم نمودن امکان دسترسی تمامی هموطنان عزیزمان به قیمت های دست اول و بدون واسطه از مهمترین افتخارات کالای فنی می باشد که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کالای فنی محقق گردیده است.؛ تا مصرف کنندگان در دورترین نقاط این سرزمین پهناور به قیمت بدون واسطه ابزارآلات دسترسی داشته باشند و با قیمت عمده فروشی از بزرگترین

در صنعت تراشکاری CNC از قطعات و لوازم مختلفی است.فاده می شود که هر کدام برای کاربردی خاص مورد است.فاده قرار می گیرد.گوشه یاب یکی از ابزارهای مهم در تراشکاری CNC می باشد. کاربرد این قطعه، همان طور که از نام آن مشخص می باشد. پیدا کردن گوشه یا کناره ی قطعه مورد نظر می باشد.

محصول فوق، از فولاد ضد زنگ و مقلوم ساخته شده است.. در برابر هر گونه ضربه ای مقاوم بوده و احتمال خوردگی و خراش در آن بسیار کم است.. شکل ظاهری آن به صورت یک است.وانه است.. ابعاد کوچکی دارد و کار با آن ساده و راحت است.. امکان جابه جایی نیز برای مصرف کنندگان وجود دارد. البته باید به این نکته هم توجه کنید که دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی است. و بسته به نیاز خود باید آن را انتخاب نمایید. این تفاوت در ابعاد و سایز محصول باعث ایجاد تفاوت در قیمت آن هم خواهد شد. سختی این ابزار برابر با الی راکول است.. دقت هم مرکزی و قطر آن نیز برابر با میکرون بوده که برای مصارف صنعتی بسیار ایده آل است.. نحوه است.فاده و کاربرد آن در کاتالوگ ذکر شده است.. نیاز به مهارت خاصی ندارد. می توانید از دفترچه راهنما محصول نیز است.فاده کنید که در زمان تحویل سفارش به همراه کارت ضمانت و سلامت فیزیکی کالا به خریدار ارائه می شود. ناگفته نماند که امکان خرید عمده نیز برایتان وجود دارد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه