گونیا مرکب در بومهن ( فروش )

compound gonia-1
compound gonia-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


یکی از ابزار های لازم و ضروری که در صنعت چوب ، صنعت فلز و معماری کاربرد فراوانی دارد گونیا مرکب سه تکه می باشد. امروزه گونیا ها در ابعاد و اندازه های مختلف و در جنس های فلزی و پلاستیکی روانه بازار می شوند که در اینجا ما قصد داریم تا گونیا سه تکه تمام فلز برند BENQ را معرفی نمائیم :

گونیا مرکب برای اولین بار توسط Laroy S. Starrett مؤسس کمپانی Starrett در سال ۸ اختراع شد. دلیل نام گذاری گونیا مرکب، چند تکه بودن آن است.. گونیای BENQ از سه تکه (سه محصول) تشکیل شده است. که بتوانید هنگام برش چوب، پلاستیک و... به راحتی زاویه برش را تعیین کرده و برش بزنید. طبق تصاویر محصول با است.فاده از هر تکه این محصول میتوانید بر روی اجسام گرد و زاویه دار نیز اندازه بزنید تا برشی دقیق و بدون نقص داشته باشید. طول خط کش در این محصول سانتی متر می باشد. با است.فاده از گونیای مرکب BENQ میتوان برای خط کشی زاویه درجه، خط کشی زاویه ۵ درجه، به دست آوردن مرکز دایره، به دست آورد‌ن عمق شیار یا سوراخ و اندازه گیری های فاصله های ساده و کوتاه است.فاده کرد. همچنین با است.فاده از گونیا مرکب میتوانید زاویه فارسی بر و اره میزی که بیشتر در زوایای و درجه هستند را تنظیم نمائید، خط کشی موازی انجام دهید و زاویه های برش زده را با گونیا مرکب بررسی کنید.

اگر نسبت به قائمه بودن زاویه برش شک دارید، با است.فاده از این ابزار می توانید زاویه اجرا شده را دقیق بررسی کنید. در این حالت سطح بدنه گونیا را به لبه چوب بچسبانید و خط‌کش را در راستای خط برش قرار دهید. اگر نور از میان خط کش و خط برش دیده شد، نشانه‌ی این است. که زاویه درست نیست.



( فروش ) های دیگر در بومهن