گونیا مرکب در شهر جدید اندیشه ( فروش )

compound gonia-1
compound gonia-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


یکی از مهم ترین وظایف فارسی بر یا اره میزی، برش چوب در زوایای مورد نظر هست. دو زاویه مهم و پر کاربرد، زوایای و ۵ درجه هستند. با توجه به امکاناتی که گونیا مرکب در اختیار شما قرار می دهد، کالیبره کردن اره میزی یا فارسی بر برای برش دقیق کاری آسان خواهد بود.

این بخش از نظر ظاهری شبیه به نقاله هست و در برخی مدل های پیشرفته گونیا مرکب وجود دارد. سر زاویه یاب شامل بخش هایی مانند بدنه، تراز، نقاله، پیچ و مهره محکم کننده خط‌کش، پیچ های قفل کننده نقاله است.. با است.فاده از سر زاویه یاب می توانید اندازه گیری زوایا و ترازیابی عمودی و افقی را انجام داد.

یکی از ابزار های لازم و ضروری که در صنعت چوب ، صنعت فلز و معماری کاربرد فراوانی دارد گونیا مرکب سه تکه می باشد. امروزه گونیا ها در ابعاد و اندازه های مختلف و در جنس های فلزی و پلاستیکی روانه بازار می شوند که در اینجا ما قصد داریم تا گونیا سه تکه تمام فلز برند BENQ را معرفی نمائیم :



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه