فروش ابزار اندازه گیری در شرق تهران

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


یکی از مهم‌ترین ابزار‌های دقیق اندازه‌گیری گاز سنج است.. این دستگاه قابلیت شناسایی انواع گازهای سمی، گازهای قابل اشتعال، گازهای قابل انفجار و تمامی گازهای خطرناک را داشته و یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای دقیق‌ اندازه‌گیری موجود در صنعت است.. سنسورهای به کار رفته در گازسنج با توجه به نوع گازی که تشخیص می‌دهد متفاوت است..

نقاله یک نیم دایره پلاستیکی یا شیشه ای شفاف است. که زاویه ها را اندازه می گیرد و معمولاً با درجه مشخص می کند. گاهی اوقات، به جای آن، نقاله های دقیق تری خواهید یافت که بر حسب رادیان اندازه گیری می شوند. آنها جزء اصلی حرفه مهندسی مکانیک هستند اما معمولاً در کلاس های هندسه دبیرستان نیز است.فاده می شوند.

مکانیزم آمپرمتر آهنربای متحرک مانند سیم پیچ متحرک است.، با این تفاوت که برای اندازه‌گیری جریان‌های بالاتر است.فاده می‍شود. سیم پیچ در این نوع آمپرسنج در داخل قرار گرفته و به صورت مداوم عقربه‌ای به وسیله‌ی آهنربا حرکت می‌کند.



( فروش ) های دیگر