فروش ابزار های چند کاره در بومهن

Multipurpose tools-1
Multipurpose tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


کاربری ابزار همه یا چند کاره از نام آن مشخص و پیدا است.. این ابزار با خاصیت کاربری چند محصول هستند که علاوه بر دو یا چند کاربرد مجزا، کیفیت و قدرت بالایی دارند. تهیه این ابزار کاربر را از خرید چندین ابزار و محصول به‌صورت جداگانه و تک‌تک بی‌نیاز می‌کند.

فروشگاه آنلاین ابزار پارسه صنعت ارائه کننده مناسب ترین کالاهای مورد نیاز در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی, ابزارآلات برقی و شارژی, دریل, بتن کن, چکش تخریب, پیچ گوشتی الکتریکی, پولیش, پیستوله رنگ پاش, سشوار صنعتی, فروش کمپرسور هوا, ابزارآلات دستی, کیت ابزار دستی, ست پیچ گوشتی, فازمتر, کاتر و تیغه کاتر, چکش, قیمت سوهان و مغار, ست بکس و آچار بکس, قیمت آنلاین ابزارآلات بادی, آچار بکس بادی, فروش پیستوله بادی, منگنه کوب بادی, فروش میخکوب بادی می باشد.

ارسال از طریق تیپاکس امکان پذیر است. و برای رهگیری محصولات ارسال شده توسط تیپاکس در هر زمان از شبانه روز میتوانید از آدرس سایت مربوطه شرکت پستی است.فاده نمایید و برای گرفتن کد پیگیری مرسوله فردای روز ارسال با ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر