مشاوره و اجرا ابزار یراق آلات دستگیره در بومهن

Handle hardware tools-1
Handle hardware tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


برند بهریزان با مجموعه تولیدات انواع قفل درب آپارتمان و دستگیره درب ثابت و یراق آلات برجسته و ممتاز خود، توانسته است. نوآوری های قابل توجهی را با چهل سال فعالیت خود ارائه نماید. این تامین کننده یراق آلات ، با بهره مندی از فناوری های روز و پرسنل متخصص و ماهر، مطابق با اصول و است.انداردهای این صنعت عمل کرده و توانسته است. رضایت مشتری را برآورده سازد. بنابراین می توان کیفیت بالا و قیمت قفل درب چوبی را در شرایطی مناسب در این گروه تولیدی برجسته دریافت نمود.

شروع فعالیت برند باتیس ، از سال تحت نام گروه بازرگانی طاهری بود که در سال برند BATIS به نام این شرکت ثبت گردید. این برند معتبر که تولید کننده قفل و دستگیره و تولید کننده یراق آلات می باشد، توانسته است. سهم بالایی از بازار انواع قفل و دستگیره در را از آن خود کند. طراحی های به روز رسانی شده و است.فاده از تکنولوژی های پیشرفته این برند را در انواع قفل درب آپارتمان و دستگیره درب ثابت در سطح منطقه دارای اعتبار کرده است..

کاوه صنعت انواع دستگیره های درب چوبی از جمله : دستگیره دو تکه &#; دستگیره پلاک &#; دستگیره درب ورودی &#; دستگیره حیاطی &#; دستگیره آپارتمانی و دستگیره درب ضد سرقت را تولید می کند. همچنین اواع قفل درب های چوبی و قفل درب ضد سرقت با بهترین کیفیت تولید و عرضه کرده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر