تولید و ساخت ابزار یراق آلات دستگیره در پردیس

Handle hardware tools-1
Handle hardware tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


شرکت کوبه تجارت مبین ، به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر در انواع قفل و دستگیره در است. که توانسته است. انواع قفل درب آپارتمان ، دستگیره دربهای چوبی دستگیره درهای کابینتی، لولا و دستگیره درب ثابت را ارائه نماید. می توانید قیمت قفل درب چوبی را در شرایطی مناسب از این برند دریافت کنید.

برند بهریزان با مجموعه تولیدات انواع قفل درب آپارتمان و دستگیره درب ثابت و یراق آلات برجسته و ممتاز خود، توانسته است. نوآوری های قابل توجهی را با چهل سال فعالیت خود ارائه نماید. این تامین کننده یراق آلات ، با بهره مندی از فناوری های روز و پرسنل متخصص و ماهر، مطابق با اصول و است.انداردهای این صنعت عمل کرده و توانسته است. رضایت مشتری را برآورده سازد. بنابراین می توان کیفیت بالا و قیمت قفل درب چوبی را در شرایطی مناسب در این گروه تولیدی برجسته دریافت نمود.

فروشگاه آنلاین مدرن یراق جامع ترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه انواع دستگیره های درب های ساختمان و انواع دستگیره های کابینت میباشد  بنابراین در این فروشگاه میتوانید با مطالعه اطلاعات کافی در رابطه با محصولات، مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر