مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در بومهن

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


بر اساس این طبقه بندی میتوان گفت کلاس های و در حین تولید الکترونیک مانند مدارهای مجتمع است.فاده می شوند. کلاس در طول تولید ایمپلنت های پزشکی و آزمایشگاه های عکس است.فاده می شود. کلاس ، در سالن های عمل بیمارستان و لوله های تلویزیونی است.فاده می شود. در ساخت یاتاقان های توپ نیز کلاس است.فاده می شود.

در cleanroom ها علاوه بر کارایی بالا، می‌توانند فرصتی برای است.فاده از تکنیک‌های ساخت و ساز سبز در سازمان شما ایجاد کنند. اگر می‌خواهید به عنوان برندی که به محیط زیست و جامعه اهمیت می‌دهد، شهرت داشته باشید، این مهم است.. اتاق‌های تمیز مدولار می‌توانند از مواد بازیافتی در ساخت خود است.فاده کنند، که به محافظت از منابع طبیعی زمین و کاهش میزان زباله‌هایی که به محل دفن زباله می‌روند کمک می‌کند.

طراحی، ساخت و نصب تاسیسات صنعتی شامل: انواع کمپرسورها، چیلر ها، فن ها و سیستم های هوارسان. لوله کشی تاسیسات و تجهیزات مرتبط مخصوصا خط تولید بخار تمیز و آب تزریقی مورد است.فاده در صنایع دارویی با است.فاده از تکنولوژی جوش ARC و اربیتال ( Orbital Welding). کلیه سیستم های تاسیسات، HVAC، Package Unit و تاسیسات موتورخانه ای. کانال و تاسیسات مرتبط اتاق تمیز اندیشگران جامع صنعت ایرانیان طراحی و ساخت و اجرا انواع کانال های از پیش عایق شده (Preinsulated)، گالوانیزه و است.یل. کانال های از پیش عایق شده کمپانی TD است.رالیا، کمپانی PAL و ALP. تست های مخصوص کانال ها مطابق با است.اندارد SMACNA امریکا تامین فیلترها، دریچه ها و دیفیوزها در انواع و اندازه های مختلف. برای سفارش و دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت اندیشگران جامع نعت ایرانیان با شماره 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر