مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در شرق تهران

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


از بزرگترین مزیت کلین روم می توان به نگهداری آسان آن ها اشاره کرد. شما می توانید به جای در نظر گرفتن کل ساختار، با تعویض یک پانل واحد، آسیب به دیوارهای اتاق تمیز را برطرف کنید. بسیاری از مدل‌های اتاق تمیز مدولار دارای گزینه سقف قابل راه رفتن هستند که به کارمندان اجازه می‌دهد از بالا به اتاق تمیز دسترسی داشته باشند. سقف های پیاده روی با دوام هستند و رطوبت را به خود جذب نمی کنند که این باعث می شود در محیط های مرطوب گزینه ای عالی باشند.

اتاق تمیز در کارخانه ها، شرکت های داروسازی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و شیمیایی کاربرد دارد. شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان جهت معتبر سازی و تست تجهیزات بسیار موفق عمل نموده است.. کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان به عنوان اولین شرکت برپا در ایران با فروش حداکثری و سهم بزرگ بازار ایران و بعضا در خارج از کشور در صنعت اتاق تمیز و تجهیزات و لوازم آن با کیفیت درجه یک و مطرح اندیشگران جامع صنعت ایرانیان را به برند اول، اصل و برتر تبدیل نموده است.. همچنین شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان جایگاه نخست و درجه یک در مشاوره تخصص و توسعه محصول را در ایران و خارج از کشور داراست. دلیل موفقیت و رشد روز افزون کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان رضایت خاطر صد در صد مشتری به عنوان اصلی ترین پلن ها و است.راتژی های مدیران طراحان و متخصصان شرکت می باشد. همچنین، شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان علاوه بر طراحی و ساخت هواساز های صنعتی جهت نگهداری و اورهال هواسازهای کارخانجات صنعتی و بیمارستان ها و کارخانجات داروسازی خدمات ویژه ای ارائه میدهد.

سیستم‌های پیشرفته به محیط‌های تحت کنترل دما و رطوبت کمک می‌کنند تا با آخرین است.انداردها مطابقت داشته باشند. پس از نصب تخته های سقفی، وسایل روشنایی و فیلترها در شبکه، یک مانع ایمن و بدون هوا در برابر گرد و غبار و رطوبت برای نیازهای حساس اتاق تمیز ایجاد می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر