فروش اتصالات لوله در بومهن

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


این نوع لوله صنعتی، دارای ویژگی­ هایی همچون سختی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، دمای بالا، خوردگی و سایش، انعطاف پذیری بالا، طول عمر بسیار زیاد و فشردگی عالی داشته که سبب شده تا از صنایع تلفنی تا صنایع انرژی مورد است.فاده باشد.

این نوع از لوله صنعتی، از دسته ­ی لوله ­های پلیمری بوده که هم انعطاف پذیری بالایی دارند در نتیجه ترک یا شکاف بر نمی­دارند و نمی­شکنند و هم، به علت داشتن وزنی بسیار سبک، عملیات نصب آن به سرعت انجام می­گیرد. در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و رسوب در این لوله ها تشکیل نمی­گردد. کاربرد این لوله­ ها در صنایع فاضلاب، تهویه و لوله­ های توالت می­باشد.

نوع دیگر اتصالات فلزی  جوشی ،اتصالات سیاه درزدار هستند که تفاوت آن با اتصالات جوشی مانیسمان در فرآیند ساخت و ساز  آن ها است..این اتصالات با است.فاده از روش قالبگیری و با درز جوش در بدنه آن ها طراحی و ساخته می شود که آستانه تحمل فشار و دمای پایین تری را نسبت به اتصالات مانیسمان دارا می باشند.



( فروش ) های دیگر