فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در شرق تهران

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


اتصالات هیدرولیک کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند و در نوع فشار قوی توانسته اند بهره وری از سیالات تحت فشار را آسان کنند. اتصالات فشار قوی برای قرارگیری بر روی سر شیلنگ های هیدرولیک ساخته و طراحی شده است. که از جنس فولاد می باشند. این اتصالات جز پرکاربرد ترین اتصالات هستند.

  اتصال‌های پنوماتیکی به چند روش می‌توانند در سیستم نصب شوند بنابراین نیاز است. تا در شکل‌های متنوعی تولید شوند. هر کدام از این قطعات مزایای مربوط به خود را دارد که نیاز است. برای انتخاب آنها را به خوبی بشناسید. بنابراین برای معرفی اتصالات پنوماتیک به روش‌های اتصال آن و شکل ظاهری‌شان نیز اشاره‌ای خواهیم کرد.

در صورتی که از فشار برای متصل کردن اجزا است.فاده کنیم نیاز است. تا  اتصالات کمپرسوری به کار رود. برای این فشرده‌ کردن از حلقه ، فرول و همچنین واشر است.فاده می‌شود به این صورت که مهره‌ای که روی لوله‌ها و فرول بسته می‌شود می‌توان قطعات را محکم کرد.



( فروش ) های دیگر