فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در شهر جدید اندیشه

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


خطوط هیدرولیک و پنوماتیک در هر کارخانه از اجزاء بیشماری اتصالات و لوله تشکیل شده است. . اتصالات هیدرولیک با توجه به اینکه میبایست دستگاههای متفاوت را به یکدیگر متصل کنند دارای رنج وسیعی می باشند . در ادامه انواع این اتصالات را معرفی میکنیم همچنین می توانید از طریق لینک زیر کاتالوگ اتصالات هیدرولیک را دانلود و مشاهده نمایید.

اتصالات یا فیتینگ‌های پنوماتیک برای ایجاد ارتباط بین قطعات و اجزای تشکیل دهنده یک سیستم پنوماتیکی از قبیل شیلنگ، لوله و ... است.فاده می‌شوند. در معرفی اتصالات پنوماتیک باید گفت که نصب و به کارگیری آنها آسان و ایمن است. و  در عین حال نقش موثر و پر رنگی را ایفا می‌کنند. وجود این اتصالات موجب افزایش سرعت جریان هوا شده و همچنین برای کنترل فشار یا جهت جریان نیز به کار می‌روند. این اتصالات در صنایع مختلفی از جمله  دستگاه های پنوماتیک، کمپرسور، صنعت دارو سازی و خودرو، جک پنوماتیکی و غیر کاربرد فراوانی دارند.

اتصالات هیدرولیک کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند و در نوع فشار قوی توانسته اند بهره وری از سیالات تحت فشار را آسان کنند. اتصالات فشار قوی برای قرارگیری بر روی سر شیلنگ های هیدرولیک ساخته و طراحی شده است. که از جنس فولاد می باشند. این اتصالات جز پرکاربرد ترین اتصالات هستند.



( فروش ) های دیگر