فروش اتوماسیون صنعتی در چهاردانگه

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.


همانطور که می دانیم در ایران و در سال های اخیر، اتوماسیون صنعتی نقش به سزایی در انواع فرایندهای تولید داشته است.، تا جایی که قاطعانه می‌توان گفت، صنعتی را نمی‌توان یافت که بهره‌ور و روبه رشد باشد اما از اتوماسیون صنعتی است.فاده نکرده باشد.

نگهداری و پردازش انبوه داده هایی که برای تصمیم گیری مورد نیاز است. ، بدون است.فاده از کامپیوتر های توانمند عصر حاضر غیر ممکن به نظر می رسد . کامپیوترها قادرند میلیون ها داده را در حافظه خود نگهداری کنند و طبق دستور العمل های نوشته شده ، داده های مزبور را با سرعتی شگفت انگیز به نحو مختلف ، تحلیل و تلخیص نموده و به صورت اطلاعات قابل است.فاده در اختیار تصمیم گیرندگان قرار دهند .

یکی از معیارهای مهم تولید صنعتی است.فاده از اتوماسیون صنعتی است. که فرآیندهای همسو و یک شبکه یکپارچه با کاربرد فناوری را ایجاد می کند. وظایف اتوماسیون صنعتی زیمنس بیشتر از کنترل فرایند تولید است.، اما تعدادی از وظایف از پیش تعیین شده توسط کارشناسان برنامه ریزی شده است..



( فروش ) های دیگر