خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهر ری

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


این نوع دستگاه، لیبل ها را بر روی ظروف گرد می چسباند، کاملا به صورت اتوماتیک می باشد و بدون دخالت اپراتور عمل می نماید. این دستگاه دارای لاین لیبل زن صنعتی می باشد.دستگاه کاملا اتوماتیک است. و می تواند دارای یا لاین لیبل زن فوقانی  بر روی دستگاه باشد.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم

لیبل ها برای کاربردهای صنعتی ابزاری مقرون به صرفه برای فرآیندهای تولید هستند. محصولات لیبل چسبان ما لیبل‌های سفارشی با کیفیت‌های چاپی مختلف، در مقادیر صنعتی و متناسب با کاربرد شما ارائه می‌دهد. لیبل یا برچسب ها می تواند نقش مهمی در بازار یابی کالا ایفا کند چرا که طرح گرافیکی آن می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و در قفسه فروگاه محصول را از سایر محصولات متمایزکند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر