مشاوره و اجرا اجرای خاک‌ریزی در شهر ری

Implementation of earthworks-1
Implementation of earthworks-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


آشنایی با تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی و کاربردهای آن‌ها برای هر پروژه، یکی از مهارت های مهندسی عمران است. که باعث برنامه ریزی بهتر، بهره‌وری بالا و کاهش هزینه‌های اضافی در حین اجرای سازه‌های عمرانی می‌شود. به منظور آموزش این مهارت به دانشجویان و مهندسان، فرادرس، یک فیلم آموزشی جامع را تهیه کرده است.. برای مشاهده جزئیات این فیلم بر روی عنوان آن کلیک کنید:

اجرای عملیات خاکی در سدسازی نیازمند مهارت بسیار بالا در طراحی، اجرا و نگهداری است.. مانند هر سازه عمرانی دیگر، فونداسیون سد نیز به همراه عملیات خاکبرداری و خاکریزی اجرا می‌شود. البته این عملیات در ساخت سدهای خاکریزی اهیمت بیشتری دارد؛ چراکه ساخت سدهای خاکریزی با جانمایی و تراکم لایه‌های مختلف خاک، ماسه، رس و سنگ انجام می‌گیرد.

با توجه به نیاز به ساخت مسیرهای دسترسی به میادین نفت و گاز جهت است.حصال، حمل مصالح سنتی جهت ایجاد بستر نیازمند زمان و هزینه زیادی خواهد بود. لذا ساخت مسیرهای دسترسی با است.فاده از ژئوگرید بسیار بهتر، سریعتر و ارزان تر خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر