مشاوره و اجرا اجرای خاک‌ریزی در پردیس

Implementation of earthworks-1
Implementation of earthworks-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


اصول عملیات خاکی و اجرای سازه های خاکی بر پایه مفاهیم مکانیک خاک بنا شده‌اند. شناخت رفتار خاک و عکس العمل آن در برابر شرایط بارگذاری مختلف، امکان طراحی بهینه و اقتصادی عملیات خاکی در پروژه‌های مختلف عمرانی و معدنی را فراهم می‌کند. بنابراین، دانشجویان و مهندسان باید با مباحث تئوری و کاربردهای عملی حوزه مکانیک خاک آشنا باشند. به این منظور، فردارس، چند فیلم آموزشی مکانیک خاک را با رویکرد حل مسائل ژئوتکنیکی تهیه کرده است.. برای مشاهده جزئیات این فرادرس‌ها بر روی عنوان آن‌ها کلیک کنید:

در قرن هفتم میلادی (حدود سال پیش)، ساخت شاهراه (جاده‌های بزرگ و طولانی) برای اتصال مراکز اصلی شهرهای مختلف گسترش یافت. البته ساخت این مسیرها با سرعت کمی انجام می‌گرفت. همین موضوع، باعث گسترش است.فاده از نقشه‌برداران برای بررسی عوارض زمین و افزایش بهره‌وری در پروژه‌های راه‌سازی شد. در اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم میلادی (قرن دوازدهم تا سیزدهم شمسی)، است.انداردهای راه‌سازی بهبود یافت. اولین مهندسان عمران از رویکردهای متفاوتی برای راه‌سازی است.فاده می‌کردند. با وجود یکسان بودن اصول این رویکردها، اطلاعات زیادی در مورد نحوه اجرای عملیات خاکی در آن‌ها وجود ندارد. به عنوان مثال، تقارن یا عدم تقارن

روش میانگین گیری، بهترین گزینه برای محاسبه حجم خاکبرداری در پروژه‌های کوچک (تعیین ارتفاع در هر نقطه گره‌ای) است.. در صورت اجرای عملیات خاکبرداری یا خاکریزی (فقط یکی از موارد)، محاسبات این روش بسیار ساده خواهند بود. توجه داشته باشید که در صورت اجرای ترکیبی از عملیات خاکبرداری و خاکریزی، خطای روش میانگین گیری افزایش می‌یابد. دلیل این امر، به وجود آمدن انحراف یا خنثی شدن حجم عملیات طی فرآیند میانگین‌گیری است.. به منظور محاسبه حجم عملیات خاکی، مساحت پروفیل عرضی در دو مقطع متوالی محاسبه شده و میانگین آن‌ها تعیین می‌شود. با ضرب میانگین به دست آمده در فاصله بین دو مقطع، حجم عملیات به دست می‌آید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر