مشاوره و اجرا اجرای دیوارها در شرق تهران

Implementation of walls-1
Implementation of walls-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 


آجر در برابر بارهای کششی و پیچشی مقاومت کمی دارد و باعث می شود آن ها بیشتر در معرض آسیب لرزه ای قرار گیرند. در مقایسه با بلوک های سنگی و بتنی، آجرها از مقاومت و است.حکام کمتری برخوردار بوده و در اندازه و رنگ محدود هستند. گچ کاری به عنوان پوشش نهایی موردنیاز است. که هزینه ساخت را بالا می برد.

ساندویچ پانل های سردخانه ای بصورت سقفی و دیواری تولید می‌شوند. ضخامت این ساندویچ پنل ها معمولا از سانتیمتر شروع شده و در برخی موارد به سانتی‌متر هم می­رسد (بر اساس کاربری و دمای سردخانه). برای پوشش سقف و بدنه سردخانه از ساندویچ پنل سقفی و ساندویچ پانل دیواری و برای پوشش کف نیز معمولا از ساندویچ پنل دو رو نایلون (فوم با پوشش دو طرف نایلون) است.فاده می گردد. طول ساندویچ پانل های سردخانه ای بنا­ به سفارش مشتری قابل تولید هست.

این دسته از بلوکها با توجه به وزن کمتر و نیز عایقتر بودن آنها ، جزو مصالح پر مصرف در دیوار چینی می باشند . این دسته از بلوکها از مصالح سبک مانند : پوکه صنعتی ( لیکا ) ، پرلیت ، پوکه معدنی و سیمان تهیه شده و به نسبت ابعاد بسیار سبک تر و عایق تر از آجر می باشند . 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر