مشاوره و اجرا اجرای نورپردازی‌ها در بومهن

Implementation of lighting-1
Implementation of lighting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


 در نورپردازی محوطه اغلب از چراغ های دفنی، چراغ های پارکی و چراغ های دیواری است.فاده می شود. یکی دیگر از تکنیک های پرکاربرد، است.فاده از یک جفت چراغ پایه بلند در انتهای مسیر و نرسیده به درب ورودی ساختمان است.. نور گرم و دلنشین این نوع چراغ ها باعث زیباتر شدن فضا می شود.

نورپردازی باید هدفمند باشد و باعث زیبایی بیشتر بنا شود هماهنگی رنگ نورها با رنگ متریال های انتخاب شده ، یکی از مهمترین مواردی است. که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد ،همچنین به این نکته نیز باید توجه کرد که کدام جنبه معماری باید مورد تاکید قرار بگیرد یکی دیگر از ضوابط در مورد طراحی نورپردازی نمای ساختمان در مورد هماهنگی با محیط اطراف و آرایش دیواره های صاف و یکدست در تناسب با ابنیه مجاور می باشد.

چراغ‌های سقفی و دیواری با نور متمرکز در فضای دکوراسیون صنعتی زیاد است.فاده می‌شوند. این چراغ‌ها دارای ساختار طراحی ساده و بدون هیچ‌گونه تزئین یا پوشش دکوراتیو هستند. چراغ‌هایی با نور نقطه‌ای و تاکیدی که معمولا برای میزهای مهندسی است.فاده می‌شود، گاهی در این فضا به کار می‌رود. این چراغ‌ها با اهرم‌هایی دارای قابلیت تغییر در موقعیت هستند و نور تاکیدی مورد نیاز طراح را برآورده می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر