مشاوره و اجرا اجرای نورپردازی‌ها در چهاردانگه

Implementation of lighting-1
Implementation of lighting-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


نورپردازی باید هدفمند باشد و باعث زیبایی بیشتر بنا شود هماهنگی رنگ نورها با رنگ متریال های انتخاب شده ، یکی از مهمترین مواردی است. که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد ،همچنین به این نکته نیز باید توجه کرد که کدام جنبه معماری باید مورد تاکید قرار بگیرد یکی دیگر از ضوابط در مورد طراحی نورپردازی نمای ساختمان در مورد هماهنگی با محیط اطراف و آرایش دیواره های صاف و یکدست در تناسب با ابنیه مجاور می باشد.

ازجمله مهم ترین بخش ها برای نورپردازی اتاق خواب می باشد، فضایی که برای است.راحت و خواب طراحی شده است.. درواقع نور این فضا باید تسکین دهنده باشد و موجب آرامش شما شود؛ بنابراین بهترین گزینه برای ایجاد چنین نورپردازی هایی در فضا است.فاده از آباژور می باشد. لازم به ذکر است. که در صورت است.فاده از لوستر در نورپردازی اتاق خواب توجه داشته باشید که نور مستقیم لوستر نباید به چشم تابیده شود، هرچند که ما توصیه ای به است.فاده از لوستر در اتاق خواب نمی کنیم. بهترین رنگ لامپ برای اتاق خواب رنگی است. که به نور خورشید نزدیک تر است..

مناسب ترین گزینه برای این فضا است.فاده از نور طبیعی است. چراغ یا لوستر باید دقیقاً بالای میز غذاخوری قرار داشته باشد تا سطح میز کاملاً روشن و مناسب شود. همچنین شما می توانید از چراغ های متحرک (شمع، ریسه و &#;) نیز برای نورپردازی این فضا است.فاده کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر