مشاوره و اجرا اجرای پیاده‌روها در شرق تهران

Implementation of sidewalks-1
Implementation of sidewalks-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


پیاده رو متحرک بیشتر در اماکن پر جمعیت کاربرد دارد مثل فرودگاه ها , ایستگاه های قطار  , نمایشگاه ها و &#; که برای جابجایی افراد طراحی و ساخته می شود . حداکثر سرعت پیاده روها در مسافت های طولانی تا . متر بر ثانیه نیز افزایش میابد . بیشتر از این سرعت توسط

وی هدف از اجرای این پروژه ها را ارتقاء کیفیت و مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری عنوان کردو افزود: عملیات پیاده رو سازی خیابان های مصطفی خمینی، ابوذر، شهیدمفتح، ستارخان، زائر و بسیج به طور همزمان به متراژ بیش از هزارمترمربع سنگفرش در حال انجام است..

پور اسداللهی معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه در راستای احترام به حقوق عابران پیاده اجرای عملیات پیاده روسازی معابر به متراژ بیش از هزار متر مربع در حال انجام است.، بیان کرد: عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر باجدیت ادامه دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر