مشاوره و اجرا اجرای پی‌سازی در شرق تهران

Implementation of the foundation-1
Implementation of the foundation-2



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


یکی دیگر از پی های است.فاده شده در ساختمان پی بتنی است. که به صورت پلکانی ساخته می شود. این نوع پی ها به دلیل است.حکام و مقاومت بالا از محبوب ترین پی در صنعت ساختمان سازی است.. برای صرفه ‌جویی در است.فاده از بتن، پی‌ های بتنی را به شکل هرم ناقص و یا به‌ شکل پلکانی می ‌سازند.

از انواع مستحکم و مقاوم پی می‌توان به پی‌های بتنی اشاره کرد. پی‌هایی که با بتن ساخته می‌شوند بهترین نوع پی در اجرای پروژه‌ها به حساب می‌آیند. بتن نوعی سنگ مصنوعی محسوب می‌شود و توصیه می‌شود در اجرای سازه‌ها همچنین پی از بتن است.فاده شود.

اگر سازه‌ای بدون پی اجرا شود به مرور زمان دچار نشست شده و در کوتاه ترین زمان شاهد ظهور ترک در ساختمان در اثر بارهای وارده خواهیم بود. ساختمان بدون پی در مقابل بارهای وارده مقاومتی نخواهد داشت. در این قسمت به معرفی مقطع سازه‌ای و آرماتوربندی پی و اجرای آن خواهیم پرداخت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر