مشاوره و اجرا اجرای پی‌سازی در شهر جدید اندیشه

Implementation of the foundation-1
Implementation of the foundation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

این پی یکی از ساده ترین پی های ساختمانی از دید مهندسان است. که در ساختمان است.فاده می شود. پی آجری معمولاً برای ساختمان هایی با متراژ کم و کوچک در نظر گرفته می شود. برای است.فاده از این پی باید حدوداً تا سانتی متر دیوار از پی فاصله داشته باشد. این کار باعث راحت تر شدن آجرچینی می شود. برای مصرف کمتر آجر نیز می تواند از آجرچینی پلکانی و ضربدری است.فاده کنید.

ما هم مثل شما سالها معتقد بودیم که منابع آموزشی مهندسی عمران خیلی گنگ، قدیمی و خشک هستند و چون حجم بالایی دارند نمی توان تا انتهای آن پیش رفت، اکثریت آنها به روز نبوده و خلاء های بازار را بصورت کاربردی رفع نمی کنند، به همین دلیل پس از سال ها درگیری با مسائل مختلف صنعت ساختمان و بررسی چگونگی ریشه کن کردن این معضلات، در سال سبزسازه متولد شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر