فروش اره افقی بر ( اره همه کاره ) در بومهن

Horizontal saw (all-purpose saw)-1
Horizontal saw (all-purpose saw)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


شاید بتوانیم یکی از امتیازات اره همه کاره را خم شدن تیغه بدانیم. از تیغه‌های خمیده این اره می‌توان برای بریدن لوله یا اجسامی که باید به نحو خاصی برش بخورند، است.فاده کنید. برای مثال اگر لوله از دیوار خارج شده باشد، برای بریدن آن به این اره نیاز پیدا می‌کنید. به نحوی که دستگاه را همراستا با دیوار قرار دهید. اما چون تیغه حالت خمیدگی دارد، به راحتی می‌تواند لوله را از قسمتی که نیاز دارید، برش بزنید. در این مواقع برش زدن لوله با دستگاه‌های دیگر به سختی انجام می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم برای این دستگاه می‌توانید به انتخاب و برحسب نیازتان از تیغه متفاوتی است.فاده کنید. مزیت دیگر این دستگاه، قابلیت تعویض آسان تیغه است.. وقتی بعد از مدتی، تیغه کند عمل می‌کند، می‌توانید آن را تعویض کنید. تیغه دستگاه به راحتی می‌تواند چوب، فلز و پلاستیک‌های فشرده را برش بزند. حتی این دستگاه قادر به برش بتن و آجر نیز هست.

این ابزار در زمینه های کاری مختلفی چون امور ساختمانی، تأسیساتی، الکتریکی، لوله کشی، نجاری، رنگرزی و حتی آهنگری مورد است.فاده قرار می گیرد. در برخی از مدل های این اره ها از قابلیتی است.فاده شده است. که از آن می توان برای برش دوار اجسام است.فاده کرد. دستیابی به یک فرایند برش مطلوب و با کیفیت در این اره ها، نیازمند رعایت نکاتی است. که یکی از آنها می تواند عمود نگه داشتن تیغه بر جسم مورد نظر باشد.



( فروش ) های دیگر