فروش اره در شرق تهران

saw-1
saw-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


دستگاه اره نواری ستونی ( دروازه ایی ) برش فلزات دستگاهی اتوماتیک بوده که می تواند فلزات را برش دهد. این دستگاه برای نخستین بار در ایران توسط شرکت تولیدی صدصنعت تولید گردیده و با قابلیت و کیفیت بالا جهت برش دقیق و آسان برای انواع فلزات رنگین همچون مس ، آهن، آلومینیوم، انواع پروفیل ها و … با توجه به انتخاب تیغه مربوطه مناسب می باشد.

دستگاه اره نواری برش فلزات دستگاهی با برش دستی فلزات بوده که این دستگاه برای نخستین بار در ایران توسط شرکت تولیدی صدصنعت تولید گردیده و با قابلیت و کیفیت بالا جهت برش دقیق و آسان برای انواع فلزات رنگین همچون مس ، آهن، آلومینیوم، انواع پروفیل ها و … با توجه به انتخاب تیغه مربوطه مناسب می باشد.

این دستگاه همچنین برای فارسی بری نیاز به جا به جایی شاخه هایی با طول بلند را نداشته و این کار با قابلیت چرخش میز برش آن برطرف می شود. فک این دستگاه برای جلوگیری از آسیب دیدن مقاطع پروفیلی از جنس چوب ساخته شده است.. تیغه دستگاه برش آلومینیوم صد صنعت قابلیت تنظیم ارتفاع تا سانتی متر را جهت تسریع در عمل برش نیز دارد.



( فروش ) های دیگر