فروش اسلب گیر در شهر جدید اندیشه

Slab grabber-1
Slab grabber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


بدنه اصلی اسلب گیر از جنس فولاد است.. فولاد به کار برده شده در بدنه اصلی از نوع فولاد سخت کاری شده است.. سخت کاری فولاد فرآیندی است. که طی آن عملیات آستنیت سازی در یک دمای معین روی فولاد انجام می شود. این فرآیند باعث همگن شدن ساختار فولاد و بهبود چقرمگی و چکش خواری فولاد می شود.

لازمه‌ی است.فاده از این اسلب گیر، وجود جرثقیل است.. با نیروی کشش جرثقیل و وزن سنگین ورق، فک‌ها عمل خواهند کرد. دهانه کار گیر این دستگاه تا میلی متر باز خواهد شد که طیف وسیعی از اسلب های سنگی و ورق های فلزی رایج در ایران را پشتیبانی می کند. فک‌ها اسلب گیر جرثقیلی دارای کفشک‌های لاستیکی به ضخامت میلی متر هستند که مانع از آسیب به قطعه و ارتعاش و شل شدن قطعه در اثر ضربه خواهند شد.

اسلب گیر یکی از مهمترین ابزارها برای جابجایی اسلب های فولادی، سنگی و چوبی سنگین است.. اسلب های فولادی که به اسم تختال نیز شناخته می شوند از طریق نورد شمش یا ریخته گری تولید می‌شوند و  در صنایعی مانند خودروسازی و تولید ماشین آلات سنگین، سازه های فولادی و کویل ها مورد است.فاده قرار می گیرند.



( فروش ) های دیگر