فروش اسپری رنگ در بومهن

spray paint-1
spray paint-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


رنگ کردن چوب با اسپری در صنایع های مختلف مانند مبلمان سازی و موارد دیگر بسیار کاربرد دارد.به طور کل رنگ‌ آمیزی با اسپری روشی نسبتاً آسان برای دستیابی به یک روکش صاف و یکنواخت روی سطوح چوبی است.. اسپری رنگ برای است.فاده در مبلمان چوبی، به خصوص برای اقلام با طرح‌های پیچیده، مناسب است.. البته مانند هر ماده‌ی دیگری، سطح چوبی مورد نظر به مراحل آماده‌ سازی قبل از است.فاده از اسپری رنگ نیاز دارد. بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سطوح چوبی اسپری رنگ می باشد و با است.فاده از اسپری رنگ علاوه بر صرفه جویی در زمان سطحی یکدست و دلخواهتان را به دست می آورید البته باید  نحوه است.فاده صحیح از

این محصول با بهره گیرى از مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات و همچنین بهترین مواد اولیه اروپایى طراحى و تولید گردیده است.. این محصولات با داشتن براقیت، پوشش و دوام فوق العاده براى رنگ آمیزى روى سطوح فلزى، چوبى، پلاستیکى، سیمانى، سفالى و شیشه اى قابل است.فاده مى باشد.

امروزه اسپری رنگ انواع مختلفی دارد که تقریباً برای هر سطحی قابل است.فاده است. ، از جمله چوب ، فلز ، شیشه ، پلاستیک و سنگ تراشی. به عبارت دیگر ، هر چیزی که قابلیت رنگ آمیزی کردن دارد احتمالا یک اسپری برای این کار وجود دارد. در واقع رنگهایی به عنوان رنگهای برتر شناخته می شوند که طیف جامع و کاملی از رنگهای مختلف را شامل شوند و بر روی سطوح متفاوت قابل است.فاده است..



( فروش ) های دیگر