خدمات و سرویس اسپیلیت ایستاده در بومهن

Standing spilt-1
Standing spilt-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


کولر گازی و اسپلیت ایستاده سامسونگ مدل میراژ دارای ظرفیت Btu/hr در دو مدل فقط سرمایشی و سرمایشی/ گرمایشی مناسب برای سالن های بزرگ می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده سامسونگ مدل میراژ به بهرمندی از کمپرسور اسکرال و گاز مبرد R دارای رده انرژی B می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده سامسونگ مدل میراژ دارای ضمانت سام سرویس شامل سال گارنتی کمپرسور و ماه گارانتی قطعات می باشد.

کولر گازی ایستاده گرین با قابلیت سرمایش و گرمایش در سایز های ،، ، قابل است.فاده در مساجد، بانک ها، فروشگاه هاو... می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده گرین دارای فیلتر چندگانه بر روی ذریچه خروجی پنل داخلی است. که با جذب ذرات معلق در هوا مانند گرد و غبار و حتی بوی نامطبوع محیط را از بین برده و موجب هوایی کاملا مطبوع می شود. قابل توچه است. که کولر گازی ایستاده گرین با صدای دسی بل محیطی آرام و بی صدا ایجاد می کند. کولر و اسپلیت ایستاده گرین دارای رده انرژی  B بوده و گاز مبرد R و در سایز از گاز مبرد Ra است.فاده می نماید. کولر گازی و اسپلیت ایستاده گرین دارای کمپرسور روتاری در سایز ودر سایر سایز ها، کمپرسور اسکرال کم مصرف می باشد. 

قیمت کولر گازی ایستاده بر اساس نوع ظرفیت و نوع برند متفاوت است.. اما به طور کلی، کولرهای گازی ایستاده نسبت به سایر کولرهای گازی قیمت بیشتری دارند.  قیمت کلیه کولرهای گازی ایستاده ارائه شده در سایت مجموعه دماتجهیز به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.؛ به‌طوری که این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماتجهیز می‌باشد. 



( خدمات و سرویس ) های دیگر