خدمات و سرویس اسپیلیت ایستاده در شهر جدید اندیشه

Standing spilt-1
Standing spilt-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


در فضاهایی با وسعت بالا و کاربری های خاص مانند سالن های اجتماعات ادارات، سالن های ورزشی، سینماها، مساجد، حسینیه ها، بیمارستان ها، سالن های انتظار فرودگاه ها و در کل در فضاهایی که امکان نصب یونیت داخلی بر روی دیوار نبوده و نیاز به تولید سرما با ظرفیت بالا باشد می توان به جای است.فاده از چند یونیت داخلی که برای ما مشکلات زیادی از جمله مشکلات نصب، هزینه سرویس و نگه داری، مشکل زیبای بصری سالن ها، مشکلات مربوط به راه اندازی و لوله کشی های دستگاه ها، و غیره را به همراه خواهد داشت از کولرهای گازی ایستاده در دو نوع اینورتر دار و مدل بدون اینورتر است.فاده کرد. از جمله مواردی که افراد بسیاری به دنبال آن می باشند است.فاده از کولر گازی ایستاده برای منزل یا اسپلیت ایستاده خانگی می باشد و زمانی که اقدام به خرید می کنند خواستار کولر گازی خانگی می باشند لطفا به این نکته توجه فرمایید که ظرفیت کولر گازی ایستاده با توجه به متراژ منازل تعیین می گردد و مناسب منازلی با وسعت بالا می باشد.

قیمت کولر گازی ایستاده بر اساس نوع ظرفیت و نوع برند متفاوت است.. اما به طور کلی، کولرهای گازی ایستاده نسبت به سایر کولرهای گازی قیمت بیشتری دارند.  قیمت کلیه کولرهای گازی ایستاده ارائه شده در سایت مجموعه دماتجهیز به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.؛ به‌طوری که این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماتجهیز می‌باشد. 

کولر گازی و اسپلیت ایستاده فقط سرد میتسوبیشی الکتریک در ظرفیت Btu/hr مناسب جهت است.فاده در سالن ها، واحدهای تجاری و اداری و سالن های اجتماعات می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده میتسوبیشی الکتریک با گارانتی دامون سرویس شامل سال ضمانت کمپرسور و سال ضمانت قطعات می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده میتسوبیشی الکتریک دارای سرمایش بسیار قوی با حداقل مصرف انرژی می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده میتسوبیشی الکتریک با بهرمندی از فن بولوور قوی دارای توزیع مناسب هوا و پرتاب طولانی باد می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده میتسوبیشی الکتریک دارای فیلترهای چندگانه تصفیه هوا می باشد. از جمله فیلتر تصفیه است.اتیکی قوی دوبل که غبار و ذراتی به کوچکی یک صدم میکرون نظیر گرده گیاهان، قارچ و انگل که موجب حساسیت و آلرژی می شود را جذب می کند. ویژگی دیگر این فیلتر از بین بردن بوهای نامطبوع در محیط می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر