فروش اسکرابر (کف شوی و زمین شوی) در شمال تهران

Scrubber (wash the floor and floor)-1
Scrubber (wash the floor and floor)-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.

همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.


دستگاه کف شوی صنعتی دارای سهولت کاربری می باشد به گونه ای که طی یک آموزش ساده همه کاربران قادر به است.فاده از آن خواهند بود. نکات ایمنی، آشنایی با قطعات مصرفی، آشنایی با نحوه تعویض قطعات مصرفی، نحوه نظافت قطعات و روش کنترل دستگاه از جمله مواردی است. که کاربران دستگاه ها همواره باید بر آن ها اشراف داشته باشند.

در اولین مرحله اسکرابر آب تمیز داخل مخزن را به کمک آبپاش به میزان لازم روی سطح ریخته و هم زمان به صورت خودکار مواد شوینده و پاک کننده نیز روی سطح میریزد. سپس اسکرابر با کمک برس های قدرتمندی که در آن طراحی شده است. شروع به چرخش دورانی کرده و این برس ها با قدرت بالا سطوح را از آلودگی پاک میکنند. همزمان با این عملیات موتور مکنده از طریق شلنگ مکش، آب آلوده حاصل از نظافت را به مخزن دومی انتقثال میدهد. برس خشک کن نیز عملیات خشک کردن سطح خیس را انجام داده و سرانجام سطوح آلوده بوسیله اسکرابر تمیز و خشک میشوند. 

نوع هدایت ماشین زمین شوی صنعتی یا ماشین کف شور غالباً بر ابعاد دستگاه کف شوی صنعتی ، پهنای شستشو و ظرفیت مخازن تاثیرگذار بوده و همچنین از لحاظ انرژی صرف شده توسط کاربر و بازده وی مهم می باشد. بر این اساس دستگاه زمین شور صنعتی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند



( فروش ) های دیگر