مشاوره و اجرا اسکلت بتنی در شهر جدید اندیشه

Concrete skeleton-1
Concrete skeleton-2



اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


همانطور که از نام این سازه پیداست، سازه بتنی به سازه‌ای گفته می‌شود که اسکلت آن از بتن آرمه باشد؛ در جریان باشید که بتن آرمه از سیمان، شن، ماسه و فولاد، کاشت میلگرد و یا آجدار تشکیل شده است.. لازم به ذکر است. که اسکلت‌های بتنی معمولا به صورت عمری طراحی می‌شوند؛ این بدین معناست که هر مهندس طراح سازه بتنی، این نوع سازه را برای عمر معینی طراحی می‌کند. به عنوان مثال یک سازه بتنی ممکن است. برای طول عمر سال طراحی شود.

ستون ها یکی از اجزای سازه ای مهم در اسکلت های ساختمان هستند. این اعضای عمودی، بارها را از تیر و ستون های بالایی حمل و به فونداسیون منتقل می کنند. طراحی ستون از طراحی تیر و دال مهم تر است.؛ به دلیل این که اگر یک تیر کارایی خود را از دست بدهد، شکست موضعی یک طبقه را به همراه دارد؛ اما اگر یک ستون اصلی آسیب ببیند، منجر به فروریختن کل سازه می شود.

آیا می دانید اسکلت بتنی چیست ؟ اسکلت بتنی یکی از شکل های متداول سازه است. که از شبکه ای از ستون ها و تیرهای به هم پیوسته تشکیل شده است.. همه این ها در کنار هم اسکلت ساختمان را ایجاد می کنند. این شبکه از تیرها و ستون ها معمولا بر روی یک پایه بتونی ساخته می شوند و برای پشتیبانی از کف, سقف, دیوارها, روکش های فلزی و&#; مورد است.فاده قرار می گیرند. به زبان انگلیسی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر