مشاوره و اجرا اسکلت بتنی در شهر جدید اندیشه

Concrete skeleton-1
Concrete skeleton-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


شکل گیری اولیه بتن به سال قبل از میلاد برمی گردد که در حاشیه رود دانوب یوگسلاوی کشف شد که شکارچیان یا ماهیگیران عصر حجر از آن برای ساخت کف کلبه است.فاده می کردند تجزیه و تحلیلی که نشان می دهد از بتن روی پایه گچ است.فاده شده کف ذوزنقه ای به ضخامت سانتیمتر از بتن ساخته شده که روی آن ریخته و سپس فشرده وکف آن را می ساختند.از یک آهک قرمزی که به محل آورده شده است. و مربوط به کیلومتر بالاتر می باشد.

تیرچه های سقف معمولاً در کارگاههای محلی تولید می شوند و با توجه به محاسبات مربوط به تیرچه ها و دتایلهای مخصوص سقف تیرچه بلوک شماره میلگردهای پائینی و بالای تیرچه مشخص شده است. که باتوجه به طول تیرچه منظور شده اند . شماره میلگردهای پائینی بطور معمول و و … و شماره میلگرد بالایی که مونتاژ نامیده می شود کمتر از میلگردهای پائینی است. که بعنوان میلگرد حرارتی هم عمل می کند .

من خودم سازندم. تو تهران میسازم به نظر من اسکلت بتنی خوب نیست درسته هزینش کمتره ولی چون امکان زلزله در تهران زیاده به جاش یه ذره بیشتر هزینه میکنی ولی خیالت راحت تره. اسکلت اهنی خوبه ولی اسکلت اهنی با پیچ و مهره چون در برابر زلزله مقاوم هست و حالت متحرک داره مثل ریلی که ژاپن زیر ساختموناش میزنه. من همه ساختمون هایی که میسازم پیچ و مهره هست. به خاطر جون مردم. قیمت ساختمون هایی که میسازم از همه هم بیشتره حالا هر کی دوس داشت میخره بهشون میگم که چیکار کردم



( مشاوره و اجرا ) های دیگر