مشاوره و اجرا اسکلت بتنی در شهر ری

Concrete skeleton-1
Concrete skeleton-2



طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


شکل گیری اولیه بتن به سال قبل از میلاد برمی گردد که در حاشیه رود دانوب یوگسلاوی کشف شد که شکارچیان یا ماهیگیران عصر حجر از آن برای ساخت کف کلبه است.فاده می کردند تجزیه و تحلیلی که نشان می دهد از بتن روی پایه گچ است.فاده شده کف ذوزنقه ای به ضخامت سانتیمتر از بتن ساخته شده که روی آن ریخته و سپس فشرده وکف آن را می ساختند.از یک آهک قرمزی که به محل آورده شده است. و مربوط به کیلومتر بالاتر می باشد.

میزان انرژی مورد نیاز برای تولید بتن در مقایسه با فولاد کم است.. برای ساخت بتن سیمانی معمولی به تا کیلووات ساعت در تن انرژی لازم است., در صورتی که میزان انرژی مورد نیاز برای تولید فولاد سازه ای کیلووات ساعت در تن یا بیشتر است..

سلام فلز بهتر از بتن است. برای این که یک واحد آپارتمان اگر &#; بگیره نهایت یک واحد آپارتمان می سوزد ولی اگر زلزله بیاد دهها هزار ساختمان ویران می شود آخر حرف فلز آلمان برای ساختمان های فلزی ایران بهتر است. من یک جوش کارم در تبریز



( مشاوره و اجرا ) های دیگر