مشاوره و اجرا اسکلت فلزی در پردیس

Steel structure-1
Steel structure-2



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


اجزای سازه‌های فولادی، قوی‌تر و سبک‌تر از اجزای ساخته شده از بتن یا چوب هستند. سازه‌های فولادی علاوه بر دوام، می‌توانند در برابر نیروهای شدید یا شرایط آب و هوایی سخت مانند زلزله، بادهای شدید، طوفان و برف سنگین تا حد زیادی مقاومت کنند. این سازه‌های فولادی همچنین ضد زنگ هستند و برخلاف سازه های چوبی تحت تأثیر آلودگی‌های محیطی قرار نمی‌گیرند و همچنین در مقایسه با سازه‌های چوبی در برابر آتش مقاوم‌تر هستند.

انعطاف پذیری یکی از مزیت های بزرگ سازه‌های فولادی است.، به این معنی که می‌توان آن را مطابق با نیازهای مورد نیاز، طراحی کرد. این امر به طراحی سازه‌های فولادی به گونه‌ای کمک می‌کند که بتواند در برابر بادهای شدید یا زلزله مقاومت کند، به خصوص در مورد پل‌ها یا برج های بلند.

سازه فولادی سنگین دارای چندین ویژگی است.. مصرف فولاد در آن، بیشتر یا مساوی کیلوگرم بر متر مربع است.. به علاوه ضخامت ورق فولادی جزء اصلی، بیشتر یا مساوی میلی متر است.. ظرفیت بالابری جرثقیل نیز در این گونه از سازه فلزی صنعتی، بیشتر یا مساوی تن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر