تولید و ساخت اسیدسولفامیک در شرق تهران

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


سولفامیک اسید  به دلیل پایداری، میزان سمیت پایین و قدرت رسوب زدایی بالا توانسته است. در مقایسه با هیدروکلریدریک اسید بهتر عمل کرده و جایگزین مناسبی برای این  ماده باشد. این ماده هنگام رسوب زدایی نمک های محلول آهن و کلسیم را تشکیل می دهد.

از مزایای سولفامیک اسید می توان به ماندگاری بسیار بالای این محصول اشاره کرد. این ماده از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد؛ زیرا با کاهش زمان، بهره وری را افزایش می دهد. با محافظت از فلزات و با تکیه یکنواخت از سطح تجهیزات محافظت می کند و به این صورت طول عمر آن ها را افزایش می دهد و در نتیجه تجهیزات عملکرد برتری برای روند تولیدات دارا می شوند. حمل و نقل آن آسان و اثرات نامطلوبی به همراه ندارد. جامد را می توان مستقیما به سیستم اضافه کرد. همچنین تمیز کننده بی خطر و بدون نیاز به شستشو ثانویه می باشد.

استفاده از این ماده در صنایع تولید کاغذ به منظور جلوگیری از تخریب و تجزیه خمیر کاغذ در دماهای بالا میباشد و میتواند سفیدسازی  کاغذ را در دمای بالا و pH پایین تر بدون کاهش قوام خمیر صورت پذیرد. این ماده به عنوان عامل جلوگیری کننده از گسستگی در دماهای مختلف در فرایند تولید کاغذ است.فاده می شود. این ماده هم چنین سبب می شود فرایند بلیچینگ در دماهای بالاتر و pH های پایین به درستی انجام شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر