فروش اسید سولفوریک در شرق تهران

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


با توجه به نیاز صنایع مختلف اسید سولفوریک صنعتی با غلظت‌های متفاوتی در صنعت تولید می‌شود. بالاترین غلظت تولید شده‌ی سولفوریک اسید درصد است. که از جوشاندن تری اکسید گوگرد ساخته می‌شود. از اسید سولفوریک صنعتی با غلظت درصد برای تولید اسید گلوور، سولفوریک اسید با غلظت درصد در تولید کود، سولفوریک اسید با غلظت‌های تا برای تولید باتری‌های اسیدی و غلظت درصد اسید سولفوریک صنعتی رقیق است..

شرکت تماد کالا در زمینه فروش مواد شیمیایی در مقادیر دلخواه فعالیت می کند ، شما می توانید برای اطلاعات دقیق از نحوه فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید.  تماد کالا با ارائه خدمات جامع در زمینه فروش اسید سولفوریک صنعتی فعالیت می کند.

از اسید سولفوریک جهت تولید کود آمونیوم سولفات است.فاده می شود، این کود برای جبران گوگرد در خاک، مناسب است.. زمانی که اسید سولفوریک را به خاک اضافه می کنیم، با آهک های موجود در خاک واکنش می دهد و باعث تولید سولفات کلسیم آبدار می شود که به عنوان گچ کشاورزی معروف است.. این واکنش همچنین باعث تولید سولفات منیزیم می شود. از سولفوریک اسید جهت تولید کود هایی همچون سوپر فسفات ها و فسفات آمونیوم نیز است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر