تولید و ساخت اسید سولفوریک در شمال تهران

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.


اسید سولفوریک کالای شیمیایی بسیار مهمی است. و تولید آن در هر کشور نشانه قدرت صنعتی آن کشور است.. از نظر حجم تولید، در ردیف اول مواد شیمیایی تولید شده در جهان قرار دارد. اسید سولفوریک ماده بسیار مهمی در صنایع شیمیایی است. و مهم­ترین مصرف آن در تولید کود شیمیایی است.. ولی، در فرآوری کانه ­های معدنی، تصفیه نفت، فرآوری پساب­ ها و سنتزهای شیمیایی نیز خیلی مهم است.. همچنین، گستره کاربرد وسیعی در تمیزکننده­ های خانگی، به عنوان الکترولیت در بطری­ های اسید- سربی، در فرآیند آب­گیری از ترکیبات مختلف و در انواع عوامل تمیزکننده، دارد.

یکی دیگر از موارد است.فاده اسید سولفوریک کشاورزی، است.فاده از آن برای نفوذ پذیری آب و هوا در خاک رس است.، نفوذ پذیری هوا و آب در خاک رس به کندی صورت می گیرد. گاها بعد از چندین روز آبیاری هم، آب به خاک رس نفوذ نمی کند. همین موضوع باعث می شود تهویه خاک به درستی انجام نگیرد و ریشه گیاه آسیب ببیند. اسید سولفوریک این مشکل را حل می کند.

شرکت تماد کالا در زمینه فروش مواد شیمیایی در مقادیر دلخواه فعالیت می کند ، شما می توانید برای اطلاعات دقیق از نحوه فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید.  تماد کالا با ارائه خدمات جامع در زمینه فروش اسید سولفوریک صنعتی فعالیت می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر