تولید و ساخت اسید فسفریک در بومهن

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


فروش اسید فسفریک صنعتی تولید چین در گالن های کیلوگرمی توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می پذیرد. این محصول با میزان خلوص درصد به فروش می رسد. همواره شرکت کیمیا تجارت تات محصولات وارداتی با کیفیت را به متقاضیان عرضه می کند. از آنجایی که محصولات واردات از جمله اسید فسفریک تحت تاثیر قیمت ارز هستند، برای خرید اسید فسفریک صنعتی و نیز انواع مواد شیمیایی وارداتی با کارشناسان فروش شرکت

پاسخ به این سوال مثبت است.. به دلیل وجود گزارشات مبنی بر احتمال بروز حساسیت های چشمی ناشی از بخارهای این ماده شیمیایی، توصیه می شود که هنگام کار با آن از محافظ های مخصوص چشمی است.فاده نمایید. همچنین از تماس مستقیم پوست با این اسید خودداری نمایید. برای این کار بهتر است. از دستکش و لباس کار شیمیایی در کنار کفشهای ایمنی است.فاده نمایید.

در روش حرارتی فسفر به کوره اسپری شده و در حضور هوا در دمای حدود تا کلوین سوزانده و به اکسید فسفر تبدیل می شود. هوای مرطوب در اکثر روندها کاربرد دارد و در بقیه موارد بخار به مشعل فسفر افزوده می شود تا فیلم اسید را به وجود بیاورند. این فیلم ها از فولاد ضد زنگ محافظت می کنند. در آخر محصولاتی از برج مشعل به برج هیدراتاسیون انتقال داده می شوند تا واکنش زیر صورت گیرد:



( تولید و ساخت ) های دیگر