مشاوره و اجرا المانهای تزئینی در شهر جدید اندیشه

Decorative elements-1
Decorative elements-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


فرم ها از اشکال به وجود می آیند، فرم ها را می توان با ترکیب دو یا چند شکل ایجاد نمود و با کمک عناصر دیگر مانند بافت ، الگوها و رنگ ها برجسته سازی کرد فرم خوب هماهنگی را برقرار می کند و در تلفیق با اشکال اضافی تعادل را به فضا می بخشد. دو نوع فرم وجود دارد هندسی (ساخته شده توسط انسان) و طبیعی (ارگانیک). همچنین فرم ها به صورت باز و بسته نیز طبقه بندی می شوند. اشکال باز آنهایی هستند که قابل رویت هستند و اشکال بسته آنهایی هستند که توسط یک سطح بسته محصور می شوند. درک کاملی از عناصر ذکر شده در بالا یعنی فضا و خط برای دستیابی به یک فرم ضروری است..

نور یکی از بارزترین عناصر طراحی داخلی است.. نور به صورت طبیعی و یا ساخته شده توسط انسان ایفای نقش می کند در واقع بدون نور عناصر دیگر یعنی رنگ ، بافت و پترن ها اصلاً اهمیتی ندارند. نور عناصر دیگر از جمله فضا ، خط و فرم ها را برجسته می کند. روشنایی های دست ساز یا مصنوعی به سه نوع اصلی تقسیم می شود: Task Lighting ، Accent Lighting و Mood Lightingکه همانطور که از نام آن پیداست ، شامل منابع نوری برای اهداف مشخص و اختصاصی برای یک کار خاص هستند. نور خلق و خوی و اساساً حال و هوای فضای زندگی را تنظیم کرده و فضا را به نحوی موثر روشن می کند.

[flm_button link_address=&#;http://cerampakhsh.com/mag&#; link_target=&#;_blank&#; icon_placement=&#;Left&#; button_text=&#;گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش&#; font_family=&#;Shabnam&#; button_size=&#;XS&#; button_color=&#;Light&#; button_style=&#;Border&#; button_hover=&#;HoverB-Dark&#; rounded_corners=&#;&#;]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر