تولید و ساخت المانهای تزئینی در شهر ری

Decorative elements-1
Decorative elements-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


نور یکی از بارزترین عناصر طراحی داخلی است.. نور به صورت طبیعی و یا ساخته شده توسط انسان ایفای نقش می کند در واقع بدون نور عناصر دیگر یعنی رنگ ، بافت و پترن ها اصلاً اهمیتی ندارند. نور عناصر دیگر از جمله فضا ، خط و فرم ها را برجسته می کند. روشنایی های دست ساز یا مصنوعی به سه نوع اصلی تقسیم می شود: Task Lighting ، Accent Lighting و Mood Lightingکه همانطور که از نام آن پیداست ، شامل منابع نوری برای اهداف مشخص و اختصاصی برای یک کار خاص هستند. نور خلق و خوی و اساساً حال و هوای فضای زندگی را تنظیم کرده و فضا را به نحوی موثر روشن می کند.

رنگ ها نیازی به معرفی ندارند رنگ ها ارتباط زیبایی شناختی خوبی بین اشیاء برقرار می کنند رنگ ها باید بر اساس روانشناسی و قوانین همنشینی رنگ ها مطابق با دایره رنگ کنار هم قرار گیرند تا تاثیر بیشتری بر فضا ایجاد کنند.هر رنگ دارای سه ویژگی مشخص یعنی Hue ، Value و Intense می باشد و یک طراح داخلی باید به خوبی از این خصوصیات آگاه باشد تا ترکیبات مختلف را ایجاد کند. رنگها بطور گسترده به رنگهای اصلی و ثانویه طبقه بندی می شوند و همچنین به صورت طبقه بندی شده به رنگهای سرد، گرم، ، مکمل ، آنالوگ و تک رنگ تقسیم می شوند.

فضا یکی از مهمترین و اصلی ترین عناصر طراحی داخلی است.. فضا به عنوان عنصری پایه ای، کل نقشه طراحی داخلی را در خود جای می دهد و مانند بوم نقاشی که تمامی طرح ها بر آن نقش می بندد. از این رو ضروری است. که طراح از فضای موجود ، ابعاد و کاربردهای آن آگاه باشد در واقع فضا به دو نوع تقسیم می شود فضای دو بعدی (شامل طول و عرض) و فضای سه بعدی که فضای زندگی را تشکیل می دهد (شامل طول ، عرض و ارتفاع) فضایی پر از مبلمان را به اصطلاح فضای مثبت و فضای خالی یک فضای منفی در دکوراسیون محسوب می شود برای ایجاد تعادل بایستی هماهنگی فضای مثبت و منفی در دکوراسیون حفظ شود و به نحوی باشد که ازدحام زیاد یا کمبود مبلمان بر تعادل دکوراسیون تأثیر نگذارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر