فروش الکترود جوشکاری در شرق تهران

welding electrode-1
welding electrode-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


پوشش الکترود در فرایند های جوشکاری دارای نقش های مختلفی است. که در قدم اول برای اینکار از پوشش است.فاده می شود که از ورود ناخالصی ها جلوگیری شود. در روکش های الکترود ها مواردی وجود دارد که در شرایط قوس الکتریکی با ناخالصی هایی که در سطح فلز پایه وجود دارد ترکیب می شوند و از ورود این ناخالصی ها به حوضچه جلوگیری می کند. یکی دیگر از نقش های مهمی که پوشش در الکترود دارد این است. که از فلز جوش در مقابل اتمسفر محافظت می کند.

ـ حرف E قبل از یک عدد چهار یا پنج رقمی EXXXXX منظور الکترود می‌باشد که در روش جوشکاری با قوس الکتریکی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. چنانچه جوشکاری با روش گازانجام گیرد از کلمه E است.فاده نمی‌شود بلکه بجای آن از کلمه RG است.فاده می‌شود.

الکترود جوشکاری توسط پودرهایی پوشش‌دهی می‌شود که بر اساس کاربرد الکترودهای جوشکاری جنس پوشش آن‌ها نیز تعیین می‌گردد. در این میان می‌توان به پوشش‌های قلیایی، پوشش‌های اسیدی، پوشش‌های سلولزی و پوشش‌های روتیلی اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر