فروش الکترود جوشکاری در شهر جدید اندیشه

welding electrode-1
welding electrode-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


از دیگر انواع الکترود می توان الکترود جوشکاری با پوشش اسیدی را نام برد که دارای پوشش ضخیمی است.. در ساخت این نوع از الکترود از موادی مانند اکسید‌ها، کربنات منگنز، آهن و همچنین مقادیری سیلیسیم است.فاده می شود و به خاطر این ترکیبات سرباره حاصل از جوش از خواص اسیدی برخوردار است..

ـ دو عدد آخر سمت راست مشخص‌کننده چندین عامل نظیر نوع منبع قدرت مورد است.فاده (AC-DCSP-DCRP) همچنین نوع پوشش الکترود که آیا مثلاً در پوشش پودر آهن وجود دارد یا نه و یا اینکه مشخص کننده الکترود کم هیدروژن است. و یا هر دو. به منظور بکارگیری الکترود دو عدد سمت راست (آخر) بایستی توأماً با یکدیگر مورد توجه قرار گیرند تا به کمک آن ها بتوان ترکیب پوشش و کاربرد صحیح الکترود را تشخیص داد.

امروزه انواع الکترودهای مختلفی در مارک های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام تخصص های منحصر به فرد خود را دارند. اما لازم است. برای انتخاب قطعه مناسب و مورد نیاز جهت عملیات جوش، فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شود تا بتواند تأثیر بسزایی در بهبود محکم بودن جوش، زیبایی جوشکاری و نیز جلوگیری از پاشش آن داشته باشد. البته ناگفته نماند تمامی این قطعات تولید شده باید ویژگی و شرایط منحصر به فرد زیر را داشته باشند تا بتوانند تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت جوشکاری داشته باشند. از جمله ویژگی هایی انواع الکترود به شرح زیر است.:



( فروش ) های دیگر