فروش الیاف مصنوعی در بومهن

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


یکی از الیاف های مصنوعی، پلی است.ر می باشد. از جمله ویژگی های آن می ‌توان گفت که خیلی خیلی محکم می باشد. الیاف مصنوعی بسیار نرم و لطیف بوده و مقاوم در برابر لکه شدن هستند. گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند، زیرا الیاف الکترواستاتیک هستند. به راحتی با ماشین و یا دست قابل شستشو می باشند. خشک شدن این الیاف نیز راحت بوده و جذب پذیری ضعیفی دارند. به همین دلیل سریع خشک می شوند. مقاومت این الیاف در برابر نور خورشید مناسب می باشد. پارچه های تولید شده از پلی است.ر با گرما دادن قابل پلیسه شدن یا چین خوردن هستند. این پارچه ها بشور و بپوش بوده و در برابر بازها و اسیدها و همچنین در برابر کپک زدگی و بید فرش مقاوم می باشند.

گام بعدی انجماد یا سرد کردن می باشد که اهمیت بسیاری در ذوب ریسی دارد. اگر سرد کردن با سرعت زیاد انجام شود، الیاف بدون اینکه آرایش پیدا کنند منجمد شده و درصد آمورف آنها زیاد خواهد شد. قدم بعدی کشش می باشد که طی دو مرحله صورت می گیرد. یک مرحله بر اثر اختلاف سرعت میان پمپ تغذیه و غلتک برداشت بوده و مرحله دیگر در ناحیه کشش صورت می‌گیرد و از دو جفت غلتک تشکیل شده است.. نایلون و پلی است.ر به این روش تهیه می شوند.

الیاف پلی‌استر معمولی، بسپارهای حاصل از واکنش دی متیل ترفتالات و اتیلن گلیکول هستند. جدول برخی خواص الیاف پلی‌استر را نشان می‌دهد. این الیاف به‌خوبی با پشم و پنبه مخلوط می‌شوند و محصول به‌ظاهر مناسبی در پارچه‌بافی دارد، مثل لباس تابستانی مردانه، پیراهن مردانه، پیراهن و بلوز زنانه، در بافندگی و پارچه‌بافی (البته در مواردی) به شکل مجرد هم است.فاده می‌شود. به دلیل است.حکام مناسب در نخ تایر، طناب‌بافی، خیاطی، شیلنگ آتش‌نشانی و تسمه ذوزنقه‌ای هم به کار می‌رود. در ساخت جوراب زنانه مصرف نمی‌شود چون مدول کشسانی آن خیلی بالاست و به همین علت برگشت پس از کشش سریعاً اتفاق نمی‌افتد. شکل منفصل این الیاف در ساخت لایی برای بالش کیسه‌خواب و لحاف مصرف می‌شود.



( فروش ) های دیگر