مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در شهر جدید اندیشه

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


پیرومتر نوعی دماسنج است. که به صورت غیر تماسی عمل می‌کند. مکانیسم این ابزار بر پایه‌ی اندازه‌گیری دما با است.فاده از نور انتشار یافته از جسم مورد نظر است.. در خیلی از صنایع مانند صنایع شیمیایی، ریخته‌گری، فولاد، کاشی و سرامیک به دلیل دمای بسیار بالا امکان است.فاده از دماسنج‌های تماسی وجود ندارد زیرا موجب آب شدن آن می‌شود؛ به همین علت در اکثر این صنایع از پیرومتر برای اندازه‌گیری دما است.فاده می‌کنند.

به مقدار خطا در نقطه صفر دستگاه بایاس گفته میشود و این مقدار در کل محدوده ی کاری دستگاه یک میزان خطای ثابت را به وجود می آید. به عنوان مثال در ترازوهای شاهین دار هنگامی که هیچ وزنه ای در دو کفه ترازو وجود نداشته باشد، به مقدار فاصله دو شاهین از یکدیگر بایاس گفته میشود.با انجام کالیبراسیون میتوان این مقدار را به کمترین میزان رساند.

صحت در سنجش به میزان انحراف نتیجه به دست آمده از یک معیار درست و دقیق گفته می شود .بر اساس تعریف داریم : E=A-B .که E  صحت و A مقدار اندازه گیری شده و B مقدار دقیق و درست است.. از آنجا که مقدار دقیق و درست در ابزار اندازه گیری مجهول است. بنابراین میزان صحت یک دستگاه در مقایسه با یک تجهیز دقیق و درست در آزمایشگاه های کالیبراسیون بر اسا درصد بیان می گردد. مثلا اگر رنج اندازه گیری یک  فشارسنج بین تاBar باشد و میزان صحت آن F.S.D % باشد بنابراین خطای اندازه گیری توسط این فشار سنج در بازه تا بار ، بار است.. مقدار صحت عموما توسط سازنده اعلام می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر