خدمات و سرویس انواع قالب ، سيلندر و مارپيچ در شرق تهران

Types of molds, cylinders and spirals-1
Types of molds, cylinders and spirals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


یکی از حساس ترین قطعات ماشین تزریق، مارپیچ (ماردون) و سیلندر تزریق است.، زیرا اصولا وظیفه ماشین تزریق با تمام دستگاه ها و قطعاتی که داخل آن نصب شده و مدارهای هیدرولیک و برق آن وظیفه ای جز ذوب مواد پلاستیک و تزریق آن به داخل قالب ندارد، این عملیات در همین قسمت انجام می گیرد. وظیفه مارپیچ، مخلوط کردن و جلو بردن مواد پلاستیک موجود در سیلندر از زیر قیف به سوی قالب تزریق است. و مواد در این مرحله به طور یکنواخت گرم و ذوب می شود. این عملیات مشابه عمل چرخ گوشت می باشدبه همین دلیل یکی از حساس ترین وقطعات صنعتی همین طور که ذکر شد سیلندر و مارپیچ می باشد که برای برای بهترین برند سیلندر مارپیچ باید دقت زیادی داشته باشیم که در همین راستا شرکت پارس درایو با حضور مشاوران متخصص و بررسی دقیق هر محصول صنعتی خرید را برای شما راحتتر کرده است. و شما می توانید از خرید خودتان لذت ببرید .

یکی از روش‌های کاربردی و رایج برای شکل دادن به مواد پلاستیکی و تولید پروفیل است.فاده از روش اکستروژن است.. قالب اکسترودر نیز وسیله‌ای برای شکل دادن به مواد پلاستیک مایع است. که در ادامه شیوه نصب و است.فاده از این قالب و مدل‌های مختلف آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

فرآیند دوم، به همدما معروف است. و تغییرات دما صفراست. در این فرآیند، میزان دمای مذاب در همه‌ی قسمت‌ها با هم برابرند لذا محفظه اکسترودر برای ثابت ماندن دما نیاز پی‌درپی به گرم یا خنک کردن دارد چون در این حالت هدر رفتن حرارت از مذاب وجود دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر