تولید و ساخت انواع قالب ، سيلندر و مارپيچ در شهر جدید اندیشه

Types of molds, cylinders and spirals-1
Types of molds, cylinders and spirals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


در نهایت بعد از این مراحل مواد ذوب شده از دستگاه خارج شده و وارد قالب اکسترودر می شوند. بعد از تولید محصول به دلیل اینکه این مواد حرارت بالایی دارند و است.حکام کافی ندارند، توسط غلتک های بیرون برنده که در واقع نوار نقاله در حال حرکت است.، جهت جلوگیری از دفرمه شدن به درون حمام آب که باعث خنک شدن آنها می شود هدایت شده و در آنجا از است.حکام کافی برخوردار می شوند.

سیلندر و مارپیچ که معمولا در ایران زیاد مورد توجه قرار نمیگیرد ولی در امر تولید بسیار مهم می باشد نوع آبکاری سیلندر و مارپیچ هاست و بخصوص قسمت مارپیچ آن که باید از آبکاری مناسبی برخوردار باشد. نکته بعدی طول سیلندر و مارپیچ و یا به اصطلاح نسبت قطر ماردون به طول L/D  می باشد که بستگی به موادی مورد است.فاده قرار می گیرد و محصول نهایی تولید شده بستگی دارد و در تولید با کیفیت نقش بسیار زیادی دارد.

فرآیند دوم، به همدما معروف است. و تغییرات دما صفراست. در این فرآیند، میزان دمای مذاب در همه‌ی قسمت‌ها با هم برابرند لذا محفظه اکسترودر برای ثابت ماندن دما نیاز پی‌درپی به گرم یا خنک کردن دارد چون در این حالت هدر رفتن حرارت از مذاب وجود دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر