خدمات و سرویس انواع قالب ، سيلندر و مارپيچ در شهر جدید اندیشه

Types of molds, cylinders and spirals-1
Types of molds, cylinders and spirals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


سپس این مواد وارد سیلندر شده و از آنجا به صافی و سرعت شکن می روند. می توان گفت مهم ترین بخش دستگاه اکسترودر تک مارپیچ، صفحه صافی آن است.. صافی بعد از مارپیچ قرار می گیرد و وظیفه جداسازی مواد ناهمگن و ناخالصی ها را از مواد مذاب دارد. به دلیل سرعت و شتاب بالایی که مواد ذوب شده هنگام خروج از مارپیچ دارند، ممکن است. با رسیدن به صافی این قطعه بشکند، به همین دلیل معمولا درون دستگاه از قطعه ای به نام سرعت شکن است.فاده می کنند تا سرعت خروج مواد را کاهش دهد.

سیلندر ماردون و مارپیچ اکسترودر یا به اصطلاح عامیانه سیلندر ماردون قطعه ای فولادی با آبکاری های مخصوص و بصورت است.وانه ای شکل می باشد که برای میکس و پخت مواد پلیمری از آن است.فاده میشود. سیلندر محفظه نگهدارنده مارپیچ می باشد و انتقال حرارات به مواد، بیشتر از طریق سیلندر انجام می گیرد. سیلندرها انواع مختلفی دارند و برای مصارف و مواد مختلف از جمله پی وی سی، پلی اتیلن و گرانول سازی از آنها است.فاده میشود. مارپیچ های اکسترودر جزء اصلی سیلندر به شمار می آیند و بر حسب مواد مورد است.فاده می توانند: تک پیچ، دو پیچ کونیکال و موازی باشند. مارپیچ جزء اصلی اکسترودر نیز به شمارمی آید. همچنین مارپیچ ها جزء اصلی سیلندر به شمار می آیند. مارپیچ با ایجاد نیروی درگ مواد را به جلو انتقال داده و شرایط گرما دادن و ذوب کردن، مخلوط کردن مذاب و رساندن مذاب به دای  را فراهم میکند و برحسب مواد مورد است.فاده میتوانند: تک پیچ، دوپیچ کونیکال و موازی باشند. مارپیچ جزء اصلی اکسترودر نیز به شمارمی آید.

یکی از حساس ترین قطعات ماشین تزریق، مارپیچ (ماردون) و سیلندر تزریق است.، زیرا اصولا وظیفه ماشین تزریق با تمام دستگاه ها و قطعاتی که داخل آن نصب شده و مدارهای هیدرولیک و برق آن وظیفه ای جز ذوب مواد پلاستیک و تزریق آن به داخل قالب ندارد، این عملیات در همین قسمت انجام می گیرد. وظیفه مارپیچ، مخلوط کردن و جلو بردن مواد پلاستیک موجود در سیلندر از زیر قیف به سوی قالب تزریق است. و مواد در این مرحله به طور یکنواخت گرم و ذوب می شود. این عملیات مشابه عمل چرخ گوشت می باشدبه همین دلیل یکی از حساس ترین وقطعات صنعتی همین طور که ذکر شد سیلندر و مارپیچ می باشد که برای برای بهترین برند سیلندر مارپیچ باید دقت زیادی داشته باشیم که در همین راستا شرکت پارس درایو با حضور مشاوران متخصص و بررسی دقیق هر محصول صنعتی خرید را برای شما راحتتر کرده است. و شما می توانید از خرید خودتان لذت ببرید .



( خدمات و سرویس ) های دیگر