فروش انواع لامپ در بومهن

Types of lamps-1
Types of lamps-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


لامپ را می­توان برای مصارف مختلفی از جمله در فضای داخلی یا خارجی است.فاده کرد. لامپ­ها برای اهداف مختلفی همچون روشنایی داخلی، تبلیغاتی، نور خیابان و برای دکوراسیون است.فاده می­شوند. در ادامه مقاله با انواع گوناگون لامپ­ها آشنا خواهیم شد.

عنصر اصلی لامپ رشته­ای فیلامنتی است. که بین دو سیم متصل می­شود. لیدها با شیشه نگهدارنده متصل می­گردند. این رشته از مواد تنگستن ساخته شده است. و دارای دو سیم نگهدارنده می­باشد که از رشته پشتیبانی می­کنند. سیم پشتیبانی از مولیبدن ساخته شده است..

از زمان اختراع لامپ رشته‌ای توسط «توماس ادیسون» (Thomas Edison) و «جوزف سوان» (Joseph Swan) در قرن نوزدهم، لامپ‌های روشنایی، خانه‌ها، محل‌های کار و ساختمان‌های مختلف را روشن می‌کنند. اکنون، دو قرن پس از اختراع اولین لامپ، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه کارایی، کیفیت



( فروش ) های دیگر