فروش انواع لامپ در شهر جدید اندیشه

Types of lamps-1
Types of lamps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


لوله داخلی لامپ بخار جیوه از مواد کوارتز ساخته شده و لایه بیرونی از شیشه بوروسیلیکات تشکیل شده است.. کوارتز و بوروسیلیکات هر دو مواد عایق کننده حرارت هستند. عملکرد اصلی آن این است. که زمانی که گرما در اثر قوس افزایش می­یابد به طوری­که لوله داخلی و پوشش آسیب نمی­بیند. لوله داخلی کوارتز می­تواند دمای کلوین را حفظ کند و پوشش بیرونی می­تواند دمای کلوین را حفظ نماید.

«لامپ‌های فلورسنت» (Fluorescent Lamps) که به لامپ مهتابی نیز شهرت دارند، پیچیده‌تر از لامپ‌های رشته‌ای هستند. در این لامپ‌ها، یک لوله فلورسنت بین کاتدها وجود دارد. لوله از جیوه و سایر گازها پر شده است. و عبور جریان، سبب تابش در آن‌ها می‌‌شود. پوشش

شیشه بوروسیلیکات در دمای بالا آسیب نمی­بیند. لوله حاوی گاز سدیم، نئون و آرگون می­باشد. پوشش بیرونی لامپ از شیشه تشکیل شده است.. قسمت داخلی شیشه بیرونی حاوی پوشش اکسید ایندیوم است. که گرما را منعکس می­کند. فضای بین لوله داخلی و لوله بیرونی حاوی خلاء است.. این فلز با ترانسفورماتور راکتانس بالا و خازن متصل می­شود.



( فروش ) های دیگر