فروش انواع لامپ در شهر جدید اندیشه

Types of lamps-1
Types of lamps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


در این مقاله به شما تفاوت‌های لامپ خانگی و صنعتی و ویژگی‌های خاص لوازم روشنایی موردنیاز در صنعت را گفتیم. همچنین با نمونه‌هایی از بهترین لامپ‌های صنعتی آشنا شدید. فراموش نکنید که آشنایی با محصولات است.اندارد در صنعت می‌تواند فضای کار شما را بهینه کند و هزینه‌ها را نیز کاهش دهد. انتخاب محصولات باکیفیت از بهترین برندها نیز می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

این لامپ‌ها به عنوان لامپ‌هایی با شکل کلاسیک در نظر گرفته می‌شوند و عموماً برای مصارف تجاری و خانگی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. شکل این لامپ‌ها شبیه گلابی است. و پایه‌ای دارند که به آن پیچ ادیسون گفته می‌شود. عددی که بعد از حرف A می‌آید، عرض لامپ را نشان می‌دهد. رایج‌ترین لامپ‌های سری A، لامپ A است. که است.فاده گسترده‌ای دارد و A که در فن‌های سقفی و لوازم خانگی قابل است.فاده است..

این لامپ‌ها به شکل گلابی بوده و کشیده‌تر از از لامپ‌های سری P معمولی هستند و قطر بیشتری نسبت به لامپ‌های سری A دارند. لامپ‌های سری PS-/PS- مصارف داخلی و بیرونی زیادی دارند و نورپردازی بسیار خوبی در محیط ارائه می‌دهند. علاوه بر اینکه می‌توان از این لامپ‌ها در خارج از منزل است.فاده کرد، معمولاً برای وسایل سقفی، لامپ‌های قابل حمل، وسایل نصب شده روی دیوار و حتی کاربردهای تجاری مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در محوطه خارجی، این لامپ‌ها معمولاً در کاربردهای امنیتی، خطوط برق، برج‌های رادیویی و حتی برای نشان دادن سیم‌های فشار قوی مورد است.فاده قرار می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر